30 sty 2015

Instadruk - wydrukowane wspomnienia




Od ponad roku jesteśmy na instagramie. Piszę "my" bo moich zdjęć jest tam niewiele - większość stanowią te psie :) Dla mnie te zdjęcia to uchwycona chwila, do której później wracam z uśmiechem. Szczególnym sentymentem darzę zdjęcia małego Luczka, gdyż mam ich nie wiele :( Luke jako 4 miesięczny szczylek dorwał kartę pamięci i jednym ugryzieniem zniszczył wszystkie zdjęcia jakie dotychczas miał (aktualizacja: znalazłam je na dysku zewnętrzym! :) )

Kiedy w internecie natknęłam się na instadruk.pl
od razu stwierdziłam, że te kwadraciki pięknie wyglądałyby w ramkach na ścianie a poza tym przywoływałyby wspomnienia za każdym razem jak na nie spojrzę. Plusem jest to, że konto na instadruk łączy się z instagramowym przez co łatwo wybrać zdjęcia, które chce się wydrukować. Osobiście skorzystałam też z opcji wgrania zdjęć z dysku, których nie wrzucałam wcześniej na instagram.

Dzisiaj zdjęcia doszły i jestem zachwycona. Super jakość, mocny papier a dodatkowo były bezpiecznie zapakowane w pudełeczko. Wiszą już w moich ramkach, choć nie na wszystkie starczyło miejsca - czas wybrać się do ikei :)

W jednej ramce wiszą psie, w drugiej moje i Michała natomiast w trzeciej misz-masz :)



Można też zamówić grę memory, magnesy na lodówkę, czekoladę ze zdjęciami i wiele innych. My na pewno jeszcze skorzystamy w oferty instadruk :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz