20 mar 2014

Przetestowane: poducha do transportera od "Szyszka szyje"






Gdy zbliżały się lutowe zawody agility w Jarużynie, szukałam czegoś co podczas tych dwóch dni zapewni Layli ciepło i spokój pomiędzy naszymi biegami. Przeszukując internet natknęłam się na firmę Szyszka szyje i od razu wiedziałam, że to coś dla nas. Poducha do transportera - miękka, zapewniająca ciepło i ochronę przed wiatrem. Co najważniejsze robiona jest na wymiar i sami możemy wybrać sobie wzór czy też rodzaj materiału. Ze względu na to, że Layla często wchodzi do transportera bezpośrednio bo bieganiu - wybrałam ciemny materiał. Plusem jest również to, ze "dno" jest wyjmowane więc bez trudu może posłużyć jako oddzielne legowisko w domu. Mój pies bez wątpienia pokochał swoją nową wersję transportera. Dla niej ważne że jest ciepło, przytulnie i miękko :)

Firma Szyszka szyje ma w swoim asortymencie również inne akcesoria (nie tylko dla psów) tj. otulacze na transporter, posłania, legowiska, budki i wiele innych. Zresztą zajrzyjcie sami na ich facebook'a :) 

My ze swojej strony bardzo polecamy. Zamówienie zostało zrealizowane bardzo szybko,cena przystępna, kontakt z Panią był bardzo miły mimo mojego długiego wybierania koloru tkaniny:) 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz